JO NECESSITO UNA ALTRA BARCELONA, I TU?

JO NECESSITO UNA ALTRA BARCELONA, I TU?
Incomplir la Llei de Barris conculca el nostre "dret al dret" de la ciutat i dels seus equipaments
Barcelona Decideix

dilluns, 19 d’octubre del 2009

UNA UBICACIÓ DIGNA AL CAMP NOU

Ahir es va crear un grup al Facebook, "BLAUGRANES EN CADIRA DE RODES. VOLEM UNA UBICACIÓ DIGNA AL CAMP NOU" la descripció del qual detallem a continuació:

Som culés. Anem en CADIRA DE RODES. Ens agrada el futbol. Tenim DRET A VEURE'L amb dignitat.
El FC Barcelona ens té ubicats a l'última fila dels gols nord i sud. Cada vegada que es produeix una jugada emocionant o una altra que acaba en gol, lògicament tothom s'aixeca del seient. Conseqüència: no veiem què ha passat. Estem farts de pagar i haver de veure els gols per televisió quan arribem a casa.
AJUDEU-NOS A FER ARRIBAR A LA DIRECTIVA DEL FC BARCELONA LES NOSTRES REIVINDICACIONS.
50000 adhesions per: UNA UBICACIÓ DIGNA AL CAMP NOU.
Entre les moltes responsabilitats i obligacions que un club de futbol ha tenir, hi ha el de les persones que van amb cadira de rodes. Els clubs han de tenir present els aspectes vinculats a l'accessibilitat a l'estadi o la ubicació dins de les graderies.
És per aquest motiu que fem nostra les reivindicacions i els drets d'aquest grup de seguidors del FC Barcelona.
El Diari de Manel Mora - Cadira Roja us convida a afegir-vos-hi.

1 comentari:

garrafa ha dit...

hola manel, torno a ser en joan.
aquesta temporada, encara no hi he anat, a l´estadi...
la veritat, es veu millor per televisió.
la darrera vegada q hi vaig anar fou el barça- osasuna d l´any passat, q varem perdre, però es celebràren lliga i copa de lo puto borbó dels collons...
va ser una merda d partit, però el millor va ser la celebració, i q vaig portar un bon amic perico, q m´explicà quells, a cornellà no tenen pas aquest problema, al marge de les dimensions de l´estadi.
igual vaig a veure la tornada.
bé, manel, l´operació va anar bé, però ara fa tres dies q em torna a fotre mal el peu...
divendres 5 d març tinc visita a l´hospital del mar i informaré a la doctora i a tots qui us pugui interessar.
ala, salut i república !
txau !!