JO NECESSITO UNA ALTRA BARCELONA, I TU?

JO NECESSITO UNA ALTRA BARCELONA, I TU?
Incomplir la Llei de Barris conculca el nostre "dret al dret" de la ciutat i dels seus equipaments
Barcelona Decideix

divendres, 5 de març del 2010

27 MARÇ ASSEMBLEA Sants-Montjuïc Decideix

La propera assemblea de Sants-Montjuïc Decideix es durà a terme el dissabte 27 de març, 11hores al Casinet d'Hostafrancs. L’assemblea és oberta a tots els ciutadans i ciutadanes de Sants, Hostafrancs, La Bordeta, Poble Sec i La Marina.

Sants-Montjuïc Decideix s’encarregarà d’impulsar als nostres barris la consulta per la independència que es vol fer a la ciutat de Barcelona.
D’altra banda, la Plataforma anima a tot el veïnat a participar activament, tant en les assemblees com en l’organització de la consulta.

Després de l’assemblea constituent, es posaren en marxa diferents àrees de treball i estan obertes a tota la ciutadania:

- Àrea d’administració electoral.
- Àrea de comunicació.
- Àrea de recursos.
- Àrea de campanyes.
- Àrea d’extensió.

Si sumem esforços, aconseguirem l’objectiu de realitzar la consulta sobre la independència de Catalunya a la ciutat de Barcelona.

Si voleu més informació, la trobareu a:

Pàgina electrònica: http://www.barcelonadecideix.cat/ (en breu estarà disponible el web del districte).

Us hi esperem!

Endavant les consultes!



2 comentaris:

Unknown ha dit...

Gràcies, Maria (suposo). Desitjo que t'agradi.
Salutacions

Anònim ha dit...

Bona tarda Manel. El meu nom és Jordi Martínez i vaig ser alumne teu a l'institut "El Bullidor" de Rubí. Avuí després de llegir la teva entrevista al " Periodico" per fi he sabut alguna cosa del professor de literatura que més m'ha marcat i em preguntava si podríem xerrar algun dia, sobre el Barça, la llibertat de la nostra nació o molts altres temes. Et prometo que recordo amb nostàlgia les teves classes.

El meu mail és: rubicadista@hotmail.com.

Ha estat un plaer tornar a saber de tu i m'agradaria poder tornar a veure't